جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۵
کد خبر: ۶۹۷۴۰
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۷
9 میلیون تماس نامرتبط با سامانه 137

60 درصد مردم به شهرداری اعتماد دارند

قائم مقام معاونت مالی و اداری شهرداری تهران با بیان این که بر اساس نظرسنجی های انجام شده 60 درصد مردم به شهرداری اعتماد دارند، گفت: از 19 میلیون مرتبه تماس که با سامانه 137 گرفته شده تنها برای 10 میلیون آن دستور اداری صادر شده و بقیه آن نامرتبط با وظایف شهرداری تهران بوده است .
ناصر امانی قائم مقام معاونت مالی و اداری شهرداری تهران گفت : با توجه به این که شکایات و انتقادات و همچنین درخواست های شهروندان با زمان بندی مشخص در سامانه های 137 و 1888 دنبال می شود و تحقق آن مورد رصد قرار می گیرد ، این سامانه ها مورد اعتماد قرار دارند و از آن استقبال شده است .

وی  با اشاره به ارائه 750 خدمت از سوی شهرداری به شهروندان افزود : د رچند سال گذشته دو میلیون نفر با سامانه 1888 تماش داشته و پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کردند و همچنین 19 میلیون بار زنگ سامانه 137 به صدا درآمده است و شهروندان نظرات خود را مطرح کردند .

قائم مقام معاونت مالی و اداری شهرداری تهران تصریح کرد : از 19 میلیون مرتبه تماس که با سامانه 137 گرفته شده تنها برای 10 میلیون  آن دستور اداری صادر شده و بقیه آن نامرتبط با وظایف شهرداری تهران بوده است .

امانی در ادامه گفت : هم اکنون روزانه 9 هزار مرتبه با سامانه 137 تماس گرفته می شود و از مجموع تماس هایی که با این سامانه در رابطه با حوزه های مختلف خدمات شهرداری گرفته شده 75 درصد خواست های شهروندان محقق شده است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش رضایت شهروندان و اعتماد آنان به از طی سال های گذشته گفت  : بر اساس نظر سنجی انجام شده ، شهرداری تهران طی سال های اخیرموفق به کسب  60 درصد اعتماد مردم شده و شهروندان از انجام اقدامات و فعالیت های شهرداری ابراز رضایت کردند که قطعا هرچه جلوتر می رویم کسب این نمرات برتر دشوارتر خواهد شد .

امانی با اشاره به برنامه سنجش سلامت اداری در شهرداری تهران خاطر نشان کرد : بر اساس این برنامه که دارای زمان بندی مشخص است ، امیدواریم بتوانیم میزان رضایت شهروندان را تا پایان این دوره 4 ساله جدید مدیریت شهری از 60 درصد به 80 درصد افزایش دهیم و بتوانیم هرچه بهتر رضایت شهروندان را در حوزه های مختلف شهری کسب کنیم .
نظر شما